Nowoczesna wystawa.

Przechodząc ulica oglądamy wystawy sklepów, jeśli coś nas zainteresuje wejdziemy do środka, by to obejrzeć. Podobnie dzieje się w wielkich centrach handlowych, wchodzimy do miejsc, które wydają nam się interesujące. Nie zawsze planujemy zakupy. Często dajemy się ponieść swoim pożądaniom. Interaktywne systemy spieszą pomocą właścicielom sklepów. Dotykowe, lub kinetyczne szyby wystawowe są najnowszym rozwiązaniem aranżacji przestrzeni wystawowej. Swoją odmiennością przyciągają potencjalnych klientów. Sztuką jest tak wykorzystać interaktywne systemy w reklamie, by trafić w gusta większości odbiorców. A, że w gusta większości trudno jest trafić, systemy interaktywne podsyłają świetne rozwiązanie problemu. Wystawa, którą możemy zmieniać własnym dotykiem ma większe szanse trafić do nas. Ekran zmienia się i każdy może znaleźć coś dla siebie. Daje to nieopisaną wygodę, z zewnątrz możemy sprawdzić, co jest w sklepie. W głowach futurologów rodzą się pomysły usprawnienia dotykowej reklamy tak, by jej treść dostosowywała się automatycznie do wieku, płci i preferencji potencjalnego klienta. Technika rozwija się w zadziwiającym tempie. Niedługo nie będzie nas dziwić, że wystawy są robione specjalnie dla nas i dla nikogo innego.

Systemy interaktywne wykorzystywane do urządzania witryn sklepowych mogą stanowić swoisty sklep internetowy. Możemy tutaj obejrzeć dostępne produkty, ich opisy, a nawet dokonać zamówienia. Wszystko to samodzielnie, bez niewygodnego czasami kontaktu z ekspedientami, czy z innymi klientami. Powoli i spokojnie możemy obejrzeć dostępny asortyment i dokonać wyboru interesującej nas rzeczy.